Efter en hård dag är jag äntligen klar. Studion är upp och ner och kaos i mitt huvud. Men det var en underbar dag.

Jag längtar tills jag får visa bilderna från dagens skörd men inget skall jag visa förrän efter de har publicerats på www.4ey.se för er som inte vet det så är det jag som gör all fotografering till denna webbutik  och idag har vi gjort underbara bilder som kommer upp om en vecka.

Jag och Dena ( Dena är skaparen av 4ey.se) vi har skratta och njutit av att arbeta idag hoppas att jag inte skrämde modellerna. Men som konstnär – fotograf så kommer man undan med att vara lite galen.

Dagens konst make up stod Linda för .

Sen var hon helt slut och skulle försöka släpa sig hem.

Oj vilket sakligt inlägg. Men till och med min hjärna är för trött för  att hinna med mina fingrar.

I väntan på de nya bilderna ska komma upp på www.4ey.se så belönar jag er med en bild från en annan vända av fotograferingar till 4 ever young.

 Idag fick Prozac ta en vända hem. Hon fattar inte riktigt de här med att hålla sig ifrån att leka just på bakgrunden när vi ska fota.

Vissa bilder var hon varmt välkommen på men andra var hon bara ett enerverande objekt som placerade sig själv på helt fel ställen.

Minta var med hela dagen, hon bara vägrade slappna av vi steg upp kl  8 och ni kl 23 fick hon äntligen sova. Just nu ligger hon vid mina fötter och snarkar sött och högt.

Här kommer en av min favorit bilder från 4 ey . Amanda och Jamo 

Fotograf Katja Elmén  mer info på www.zinq.se  eller vill ni boka en fotografering maila mig


Kommentarer
Postat av: Erica E

Hallå hallå! Har just gått igenom hela din blogg och jag tycker som alla andra WOW vilka bilder!!! Men hallå texterna da! Grymt roligt typat. JAG KOMMER TILLBAKA. GirlPower!

2008-10-02 @ 00:01:05
Postat av: Tiina

Sååååå fina bilder

2008-10-03 @ 11:33:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0