Klagomålen rasar in. Saknaden efter nytt blogg inlägg skapar rubriker.

Kanske det beror på att jag inte haft en lugn stund denna dag.

Musik videon till Therese Andersson och Marina Ammouri är på gång. Idag tog jag lite promotion bilder och pressen var här och intervjuade de inblandade parterna.

Roy Rossovich kommer göra musik videon och han kommer även att använda sig av sin far Rick Rossovich . Rick, En hollywood skådis om bland annat spelat i Top Gun i rollen som Slider. Min favorit är när han spelar mot Steve Martin i Roxanne. Där spelar han den tafatta brandmannen som förälskar sig i Daryl Hannah.

Det var en stor ära för mig att jag fick chansen att ha denna man framför min kamera. Inte varje dag man fotografera en Hollywood stjärna.

 

Pressen var här och på torsdag lär det komma i alla fall Expressen.

Fast lika bra bilder som de som jag fick på Rick lär det inte bli :P

 Fotograf Katja Elmén  mer info på www.zinq.se  eller vill ni boka en fotografering maila mig

 

Dagen avslutades men möte med Dena.

Vi gick igenom fredagens schema och planerade även andra mycket spännande projekt som vi har på gång.


Kommentarer
Postat av: granntanten

Hej gumman! Blivit beroende av att läsa din blogg. Blir trött bara av att läsa om allt du gör! När allt lugnar ner sig (ha,ha) kan du väl skicka en bild på Erica, nu har du ju min mailaddress. Kramis.

2008-10-09 @ 19:39:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0