Denna flickan är vaken om natten.

Jag behöver lite tid att hinna ikapp så jag kan njuta av livet igen.

Det här med att starta eget är super men fasen vad jag skulle vilja ha någon som jobbade istället för mig ibland. Så jag kan gå ut och dansa barfota under månens sken och njuta av natten. Nu förtiden består natten mest av att jag försöker sova och rullar runt i sängen i hopp om att jag ska hitta en bättre ställning att sova i.

Saknar också att vara uppe hela natten och kladda med olja och innan morgonen gror har jag lyckat får oljefärg på alla dörrlister i mitt hem.

 

Min göra lista när jag har tid över.

 

kyssar och smek

mysa med mina barn

laga god mat

måla tavlor hela natten

festa halva natten

champagne drickande på  Noppes

terrorisera min äldsta son när han har kompisar hemma

promenad i skogen.

Resa till italien

Semester i grekland.

Middag på greken på hörnet

Tvinga min man att bygga katt inhägnaden medan jag sitter och tittar på.

Sova djupt.

Läsa en bok istället för alla dessa ljudböcker.

  

Fast det är inte så hemskt är inte livet men gud vad jag saknar kyssar och smek

Älskling snart ska jag kyssa dig varm. Men först ska jag jobba så att jag hinner med att andas 

Fotograf Katja Elmén  mer info på www.zinq.se  eller vill ni boka en fotografering maila mig


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag älskar dig hjärtat, kommer snart och tar hand om dig.Puss.

2008-10-07 @ 13:37:06
Postat av: FOTOGRAF Carolina

vet precis hur du har det! Ibalnd skulle det vara underbart att bara vara anställd! :o)

2008-10-07 @ 13:42:26
URL: http://finastudio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0