Goder morgon. Jag ser att Anna är en morgon lärka. GALNING DU ÄR HEMMA FRU GÅ OCH LÄGG DIG.

Min hostattack syster har just talat om för mig hur mycket hon hatar….mina ljudböcker. Linda det är inte som att tala illa om mina barn… men väldigt nära… så passa dig du din lilla nikotin slav.  Där ska det spelas in musik videos hela dagen

 

Idag ska vi iväg till http://www.lennartsnas.se

Där ska det spelas in musik videos hela dagen

 Det bästa är nog att Caroline af Ugglas

Är ägare till denna häst gård  Jag tycker hon är så kool

 

Jag vet inte hur hela dagen kommer att se ut. Jag ska fotografer deras promotion bilder och

backstage. Jag får väll hoppas att Caroline är och hoppar och stutsar i bakgrunden så jag kan fånga henne på bild. I värsta fall får jag väll gräva ner mig i höet och leka paparatzi och skrika supprise när hon mins anar min närvaro. Vilken bild va..

 Jag tar med mig datorn om jag nu får tid över måste jag jobba samtidigt som jag fotar. 


Kommentarer
Postat av: Annina

Morgonlärka kl 10! Kan man ha det bättre? När familjeförsörjaren går hemifrån kl 07 så somnar jag glatt om... men sen efter några timmar så kallar ju hushållssysslorna ihihihihih ;-)

Ha så kul idag!

2008-10-16 @ 12:56:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0