Pratade just med min man om att tomten kanske är snäll och ger mig en mac pro med stoooor stor skärm i jul klapp. Samtalet slutade med att jag inte ville prata med han. Min man tror inte att tomten kommer att vara så snäll mot mig. Men om så inte är fallet tänker jag helt enkelt hoppa över julen. Finns det något år jag varit snäll så är det detta år. Det må hända att jag klagar och gnäller om sömn bristen men hallå?? Hur många skor har jag köpt mig själv detta år? INGA PAR år 2008. När jag tänker efter så inser jag att tomten borde tycka att julafton ska vara imorgon och genast skicka bud med renarna en ny stor dator som skulle underlätta mitt liv.

 

Jag kan inte riktigt komma över att min man skrattade åt mig som om att tomten inte finns?!?

Detta kommer ta lång tid för mig att komma över. Att jag i december får en ny kamera hör inte hit. Eller gör det?

Ja jag är super glad för att jag skall få en ny fin fin kamera men det tar ju tusen år innan den släpps och sen kommer Canon säkert vara så grymma och låta mig vänta extra länge innan jag får den i min hand.

Jag borde fotovägra inga mera foton  förrän min dröm dator är hos mig och min ny kamera vilar i min hand.

De skullle nog inte TOMTEN GILLA.

 Fotograf Katja Elmén  mer info på www.zinq.se  eller vill ni boka en fotografering maila mig


Kommentarer
Postat av: Georgios

Sötnos... Jag ska prata med tomten (som givetvis finns men inte i Finland bara så ni vet) och se vad vi kan göra... Men nu måste du sova så du inte missar din egna modellcasting imorgon. Dröm vackra drömmar. Godnatt bloggen

2008-10-09 @ 23:48:56
Postat av: Becca

Fan va söt och fin bild :)

2008-10-10 @ 10:45:28
URL: http://monkeymusic.blogg.se/
Postat av: Annina

De som säger att tomten inte finns är de ELAKA eftersom han aldrig kommer till dem, därför tror de att han inte finns. Men vad gör det oss? Mer julklappar till oss LYDIGA!

2008-10-10 @ 15:15:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0