Idag har jag fotat Blondinbella

 

Denna kvinna är inte bara framgångsrik och smart. Hon är vacker, ödmjuk  och hela hon skiner.
När man träffar Isabella så känner man genast hennes värme och hur skön personlighet hon har. 
Det extra roligt att se hur mycket hon ändras från förra fotograferingen. Från vacker och söt tjej till vacker och sensuell kvinna.  Att hon endast är 17 snart 18 är svårt att förstå.
Jag hade tänkt att vänta med att Isabella kom hem från sin middag tills jag skickar upp bilderna men jag kan helt enkelt inte hålla mig.  

 kläderna kommer från www.4ey.se 
Fotograf Katja Elmén  mer info på www.zinq.se  eller vill ni boka en fotografering maila mig
Make up står  Linda  för.

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

vackra foton du tar.



hur mkt tar du betalt för att fota?

2008-10-03 @ 21:40:09
URL: http://psychedelique.blogg.se/
Postat av: Georgios

Godnatt alla vänner

2008-10-04 @ 00:13:49
Postat av: Malin

Grym bild! Helt fantastiskt bra. Det märks även att hon är mer närvarande och trivsam att stå där än tidigare bilder ni tagit tillsammans. Du har gjort ett bra jobb!

2008-10-04 @ 01:00:25
Postat av: Georgios

Godmorgon

2008-10-04 @ 07:59:29
Postat av: Steven

To wake up and see this image sure makes my day easier to stand. Shame I only understand half of the text but she sure seems like a great lady! Now of to work.

2008-10-04 @ 08:09:13
Postat av: memesi

En boring bild. Inget liv i den och inget ved den som får mej att villa kjøpa produkten.

2008-10-05 @ 00:47:14
Postat av: Ehuryka

Memesi, va fan snackar du om? Du kan ju inte ha den minsta insikt i fotografering eller säljande budskap. Jag tror att de bara är glada att du inte vill köpa deras kläder. Bella är urläcker på det där svala sexiga sättet, alla vill inte ha "Slitz" bilder!

2008-10-05 @ 12:47:40
Postat av: memesi

Ehuryka, jag arbetar i en reklambyrå så jag har mycket insikt i det her. Det måste vara lov att ha en egen åsikt utan at du ska ta til bannord och uppføra dej childish. Jag tycker inte "modellen" klarar av att selja produkten i det her tilfelle och jag tycker fotot er boring. Så er det, deal with it! Gjerna på ett vuxet sett.



Jag svarar kun her, jag ser du angriper min kommentar på andra bilden ochså, men du er inte bryet verd att bruka mer tid och energi på. Du måste kunne tåla andra åsikter enn dina egna utan att sjunka lågt, ellers blir ditt liv mycket problematiskt.



2008-10-06 @ 22:32:18
Postat av: Linda

till memesi:

Då jag råkar veta att produkten sålt som smör i solsken efter modellen la upp bilden på bloggen, så hade du tyvärr fel denna gång.

Även jeansen samma modell har på den andra bilden.

Så denna gång hade du fel, bättre lycka nästa gång, med ditt omdömme ;P

2008-10-06 @ 23:33:02
URL: http://lindamoonlight.blogg.se/
Postat av: Fotograf Emelie Ohlsson

Denna bilden är oerhört bra!

2008-10-09 @ 14:48:10
URL: http://emelieohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0