Tack alla ni som kom igår på castingen och för er som inte kunde komma loss kommer det fler tillfällen.

Jag hade tänkt att bråka på min granne. Men jag har ändrat mig. Min granne  hon brukar langa bullar till mig och idag när jag var hemma så ringde jag och böna och bad om att jag skulle få bullar.  

Då fick jag beskedet,  hennes lager var tomt.

Ibland är livet grymt. Men inte kan jag bråka på min granne. Hon gör ju SKÄLBYS godaste bullar och muffins.

När jag tänker på det så är det nog hennes bakning som gör att vi inte ens kan tänka oss att flytta på ett bra tag. Och om jag ska analysera mera så måste jag erkänna att T och H är så bra grannar att om vi flyttar så tar vi med oss dem.

Fotograf Katja Elmén  mer info på www.zinq.se  eller vill ni boka en fotografering maila mig


Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra rubrik... men hur hänger det ihop med grannens bullar? Dröm vackra drömmar

2008-10-12 @ 00:04:52
Postat av: tina

Vill bara meddela att kanelbullarna blev super!!! Tänk dig denna bild, moi med mjöl överallt, dotterns babykavel, en liten öl brevid och dansandes samtidigt till svenska favoriter! Inte undra på att dom blev bra???? Vi gillar er också, men ni är ju aldrig hemma så det händer ju inget på gården längre. Flytta ihop?? H lagar mat, J kör oss med bilen,jag bakar och du tjänar pengarna! NÅ??? Kramis grannen! vilka superbilder,mer sånt!!!

2008-10-12 @ 10:08:25
Postat av: Maria

Åh vilka underbara bilder du tog på mina barn.. nu måste jag bara välja 10 av dessa, hur lång tid har jag på mig?:)

Har tagit några nu innan och lagt på min blog och skrivit din sida där :) Hoppas det var ok. den första av bilderna på bloggen är grym.



Tack tack!! Mailar om vilka bilder jag vill ha!

2008-10-12 @ 19:04:40
URL: http://marianorinder.blogspot.com
Postat av: Maria

Åh vilka underbara bilder du tog på mina barn.. nu måste jag bara välja 10 av dessa, hur lång tid har jag på mig?:)

Har tagit några nu innan och lagt på min blog och skrivit din sida där :) Hoppas det var ok. den första av bilderna på bloggen är grym.



Tack tack!! Mailar om vilka bilder jag vill ha!

2008-10-12 @ 19:04:55
URL: http://marianorinder.blogspot.com
Postat av: Georgios

Ha, bulltanten! Jag vet nog att era nya favoritgrannar fick våra bullar...;)

2008-10-12 @ 20:42:02
Postat av: Georgios

I övrigt ett strålande förslag!

2008-10-12 @ 20:43:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0