Vaknade av att hela huset skakade. 
Så otroligt pissigt sätt att vakna på... Att vakna på fel sida är bara förordet. jag kommer aldrig återhämnta mig.

Det vart sen i går. Rättare sagt idag. jag somnade snarare i morse.
Jag hade lovat mig själv att inte skriva om sjukdommar  i form av virusm, bakterier och migrän, Mycket roligare att hålla sig till psykiska sjukdomar  ;).
Men min hals gör ju sååååå ont.
Så då fick jag det sagt. 

Jag sov i studion i natt. forutom att jag somnade sent så blev jag väckt en flertal gånger av Prozac.

Hon verkar inte förstå att mina ögonbryn inte är till dör att dia av.  Tack och lov så hade jag sängen full med kuddar så jag kunde gömma mig under dessa ( perfeka örpropparna 2 dunn kuddar  på skallen och håll handen över som lite exra tyngd och du kan sova genom de flesta ljuden.) FÖRRUTOM  MIN BRUTALA VÄCKNING.


Att jag sen lovar att inte  skriva om Migrän är ju helt knasigt.. jag är ju en levande migränattak.
Jag vet att migrän 1 gång i veckan inte är okey och att man bör nog kolla upp det om man dessutom har huvudvärk varannan dag.
Men vi svenson är väll  tillräkligt bra på att klag på små saker och vad är migrän när man kan ha en spik i foten.


Nu fick jag en smille blixt.. äntligen är mitt bokproblem för kommande natt löst.

Såg att jag nu kunde köpa ljudboken Bitterfitta av Sveland, Maria


Har väntat i evighet att den ska släppas som nerladdingsbar mp3.
Och med tanke på ovanstånde gnäll så tror jag att en bok med den titlen skulle passa mig bra just nu.


 Efter som jag svikit redan ett av mina löften som jag gett till denna blogg. 
Brytit mot lagen 
1. KLAGA INTE PÅ DIN HÄLSA. HÄLSA DEM DÄR HEMMA ISTÄLLET ( ett av katja bloggbudord)

Ja var var jag. Jo eftersom jag så olydig varit så ofrar jag en bild. som jag fotat som jag tycker symobliserar liv, hälsa och mirakel.





Fotograf Katja Elmén Www.zinQ.se



I BEE BACK

Kommentarer
Postat av: Georgios

Det här måste vara jordens bästa och roligaste blogg nåååååååååååååååååååågonsin. Nu måste resten av världen snart upptäcka den!

2008-09-15 @ 14:27:37
Postat av: Petronella

Hittat hit och fått mig ett gott skratt. Kör hårt!

2008-09-15 @ 14:28:58
Postat av: memesi

Underbar bild :)

2008-10-06 @ 22:42:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0