I samband med att jag startade denna blogg så surfade jag runt och tittade på andras bloggar. 

 

Innan denna blogg har jag bara följt blondinbellas blogg.

 

Jag surfade in på en sida på bloggtoppen

 

Visade min man titta hon är tillsammans med våran gemensamma idol. 

 

Idag läste jag om den så kallade kända artist som misstänkts för att ha misshandlat sin  fru är häktad.samtidigt läser jag att Frun skriver att han har inte misshandlat henne.och på sin blogg  skriver hon att det inte rörde sig om misshandel utan att hon fick en ångestattack. I sin blogg skriver hon om panikångest, självskadetankar.Jag hoppas att det verkligen är som frun säger. 

 

Av Egoistiska själ vill jag så gärna behålla syn på idolen som jag haft sen 90 talet.

Visar det sig att han är skyldig har jag inget över till honom. 

 

Jag känner mig kluven och arg. Är det misshandels? ska man tro frun? säger frun så bara för att hon vill skydda honom? Men låt säga att det nu är en så kallad panikånges attack som slutade med att frun gjorde sig illa.

 

Hon och han är uthängd i media.  

 

Jag vet inte vad jag försöker komma fram till. 

 

Jag är dels arg för att hade det inte varit en kändis och om det nu är kvinnomisshandel hade detta bara passerat som en vardags grej som tidningarna inte lagt någon krut på och i tidningarna hade det inte fått ens en notis.

 må rättsväsendet har sin gång.

 

 

Ingen bild i detta inlägg...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0