När jag fick min äldsta son förstod jag hur mycket kärlek som kan rymmas i ett hjärta.I dag är han 15 år. Han har vuxit om mig och jag har svårt att  accepter att han håller på att bli vuxen. När jag var 16 år flyttade jag hemifrån.

Jag får panik bara jag tänker på att det kommer en dag då min äldsta kommer flytta ut.  Jag vill inte att mina barna ska bli vuxna förrän om si så där 15 år till.Det känns som om tiden bara springer iväg.Jag älskar mina två barn så mycket dessa små odågor är smarta, intelligenta, sociala och de helt underbar humor.

 Vackra, duktiga i skolan, charmiga och tjuriga. Envisa och kärleksfulla.

Frispråkiga och rättvisa. Busiga och sjövilda.  Dett bästa med mina barn är att de ständigt lär mig nya sake om livet och om mig själv. Ja tänka sig mina barn är helt enkelt bäst i världen och aldrig att jag kommer att inse att kanske är en blåögd mamma. För i min värld så kan mina söner inte göra något som helts dumt. ( får nog blogga senare om just alla tokerier de ställt till med sagt eller gjort)

DE ÄNDA DUMMA DE SKULLE KUNNA GÖRA ÄR ATT FLYTTA IFRÅN SIN MAMMA .

 

Jag har fotot Ungmamma hon har ett riktigt charmtroll till barn,

Denna lilla tjej heter Wilma.. hon skulle kunna få låna mitt barn namn jag skulle ha haft  ett till barn då skulle jag döpa den till VILDA. Jag har inte fattar hur man länkar men man kommer till hennes sida ner bland mina länkar.

Fotograf Katja Elmén  mer info på www.zinq.se  eller vill ni boka en fotografering maila mig


Kommentarer
Postat av: Therese

:) var roligt.

2008-09-24 @ 07:15:37
URL: http://theresemansson.blogg.se/
Postat av: JL

Måste bara fråga vad du använder för kamera och vad du använder för program när du redigerar bilder? :)

2008-09-24 @ 13:08:27
URL: http://catlife.blogg.se/ungamorsan15
Postat av: Georgios

den översta bilden är ju helt sagolikt bra!

2008-09-24 @ 13:13:01
URL: http://www.paleda.se
Postat av: Linda

Så underbar och söt unge!!! såpbubblor var en favorit!: _"mela"



Jag ska kidnappa henne! :D

2008-09-24 @ 15:47:37
URL: http://lindamoonlight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0