Fy fabian vad allvarlig jag blev. Genast måste jag ge lite balans till den blogg.

Jag vill gärna vara en berg och dalbana.   Folk som möter mig ska ena sekunden skratta av lycka bara för att växla till att skrika av skräck. För att sedan inse att de faktisk överlevde och bara för att sen intala sig själv att det inte alls var så farligt men att de skulle tänka efter två gånger EXTRA INNAN DE FRIVILLIGT STÖTER  IHOP MED EN SÅDAN SOM JAG IGEN.

 

Även om jag kan låta som en häxa och gör mitt bästa för att skrämma barnen på mitt kvarter med mitt häxskratt och lovord om att jag ska göra gryta av dem. Så slutar det med att jag är deras vän. Oftast tror de att jag är en förvuxen bebis och undrar om min man är min pappa och om jag verkligen får vara hemma själv.

 

Har även upptäck att så är fallet på studion. Barn kommer inte hit för att bli fotade de kommer hit och vill helst inte gå hem eller så vill de snart tillbaka. Detta gäller barn från 3 år och uppåt. Som min son L en gång sa. Mamma du är den coolaste mamman i världen alla vill leka med dig. Tyvärr så passerar de den åldern då de bara tycker att mamma är den pinsammaste i världen och bara tanken på att Mamma ska följa med på klassresa får barna att drömma mardrömmar i veckor.

Min P som är 15 tycker att mamma ska sluta göra bort sig helst inte öppna munnen alls när vänner är i närheten. Ändå fick han och 3 av hans vänner praktisera här och bara lalla hela dagarna.

Tur nog så vet jag att han älskar sin tokiga mamma och han skulle inte byta ut mig mot någon annan.

Fotograf Katja Elmén  mer info på www.zinq.se  eller vill ni boka en fotografering maila mig


Kommentarer
Postat av: Karoline

SVAR: Tack för din kommentar, det är sköj att stå framför kameran! Vilka fina bilder föresten. Älskar den tredje bilden här ovan! Ha det fint

2008-09-28 @ 11:47:17
URL: http://www.fashionflash.se
Postat av: Julia

Fina bilder!

2008-09-28 @ 14:03:03
URL: http://weestman.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Åh vilka härliga bilder!!! :D

2008-09-28 @ 21:20:55
URL: http://nat0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0