När jag blir stor ska jag bara leka och inte slita och stressa .

Ni funderar säker om jag nu är så stressad hur kommer det sig få att jag sitter här och babblar om hur förbaskat stressad jag är istället för att jobba ihjäl mig.

Jo de ska jag tala om. Jag omvandlar just i denna stund. 384 raw filer till jpg och det tar sin lilla tid samt att jag laddar upp på ftp.

Så medan min dator jobbar så tog jag mig hit för att rensa hjärnan.

 

Idag skulle jag haft ett möte men det flyttades fram till imorgon.

Jag har fått tag i en stylist. Jag tog mitt förnuft till fånga och insåg att det finns ingen rimlig chans att jag ska kunna ordna med  kläder till den  videon utan att gå in i väggen.

Som tur har jag en kontakt som kunde och ville ställa upp. Så skönt och genast kan jag andas lite lättare. Har sovit så dåligt inatt pga av den förra stylisten hoppade av i sista stund och satt mig i otroligt stressas situation.

 

Men nu får min dator ta och jobba lite snabbare. Jag har inte hela dagen på  mig.

Äh lugna ner dig nu Katja … Andas

Så nu känns det mycket bättre.

Jag ska jobba lite sen återkommer jag med massa energi 

 

Fotograf Katja Elmén  mer info på www.zinq.se  eller vill ni boka en fotografering maila mig

Swingeling

 


Kommentarer
Postat av: Carolin

Svar: Tack så jättemycket! Blir lika glad var gång någon säger något bra om mina bilder (:

2008-09-23 @ 17:46:22
URL: http://makemebreathe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0