Sverige?

Nyvaken som jag är tror jag genast att jag hela Sverige som läsare.

Jag sitter och funderar hur man skriver blogg.

Ska man börja inläggen med Kära Dagbok idag så vaknade jag 9.35.


Har haft bloggen i hela 12 timmar och redan har jag drabbas av prestations ångest. 

Kanske lika bra det jag har tusen saker på min att göra lista.
Läsare har jag ännu inte fått  så jag hinner jobba bort min prestations ågren.
Jessica Hultens site ligger på första plats på min att göra lista.
så fort jag är klar med den så länkar jag dit.


Tills jag bloggar igen så laddar jag upp en bild på en bloggare som verkligen har sverige som läsare.

En av mina favorit bilder jag tagit på Blondinbella.
Blondinbellas blog är den enda bloggen som jag följt och tittat in på med jämna mellanrum.

Men nu har jag öppnat dörren till bloggarnas värld så om tid finns till ska jag se efter vilka andra bloggare som finns där ute...


Fotograf Katja Elmén  mer info på www.zinq.se  eller vill ni boka en fotografering maila mig

Kommentarer
Postat av: Georgios

Hej du vackra kvinna och fantastiska fotograf.

2008-09-14 @ 15:16:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0