Fotograf Katja Elmén  mer info på www.zinq.se  eller vill ni boka en fotografering maila mig

 

Nu ska jag snart skalla kudden.

Imorgon har jag möte med låt skrivare och musiker  Marina Ammouri och Thérése Andersson 

En musik video ska göras och Marina har kontakta mig för att få hjälp med smink,klädsel och även ideer.

Linda ska göra make up. 

Tyvärr hoppade stylisten av i sista minuten och tiden är knapp. Så jag går in i rollen stylist.

Har gjort det förut så det är inget problem. Men tiden är knapp och mycket skall fixas. Stessa ihjäl mig är mitt nya motto.

Jag kommer även fotografera promotion bilder.

 

Super spännande  uppdrag.

 

Men nu är det dax för mina nattliga ritualer innan john blund kommer. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0