Fotograf Katja Elmén  mer info på www.zinq.se  eller vill ni boka en fotografering maila mig

Kommentarer
Postat av: Therese

Balla bilder ! :D

2008-09-21 @ 11:46:35
URL: http://theresemansson.blogg.se/
Postat av: emma.

Jag fotograferar själv mycket och vet att konstruktiv kritik är kul att få ibland men det här är inte till dig som fotograf för bilderna är bra. Första bilden var grym! Tyvärr inser man att modellen bara hade tur med att det funkade för resten av bilderna är hennes poser inte alls särskilt bra. De ser väldigt osäkra ut, lite överansträngt. "Känns det konstigt så ser det också konstigt ut."



Jaja, jag ville bara få ur mig det. (: Jag gillar dig som fotograf!

2008-09-21 @ 19:07:53
Postat av: Linda

Jag håller inte alls med Emma, utan tycker att vår modell Linda är en av de som posar bäst, och mest naturligt och bara älskar att stå framför kameran, och tycker inte alls hon ser ansträngd ut.

Men konstruktiv kritik är alltid bra. jag kanske e blind

2008-09-21 @ 19:47:45
URL: http://lindamoonlight.blogg.se/
Postat av: memesi

Jag håller med Emma. Bild 1 er bra, men hon borde sett framøver, som om hon strecker sej mot nått. Bild 4 er mycket merklig. Her hender alt på en gång, men tyverr inte på et bra sett. Sista bilden, gillar posen. Hennes kropp ser mycket bra ut, ansiktet henger inte helt med och stolen/kracken er bara en øverflødig rekvisit. Hon borde haft handen i sidan och mer attityd utan att se arg ut. Men det er nu bara mina åsikter :)

2008-10-06 @ 22:59:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0