Tänk om jag kunde skylla på denna blogg att det var bloggens fel att jag har en göra lista som aldrig tar slut.

Jag är glad att jobben trillar in. och sova kan jag göra i graven. och med tanke på att jag sov  15 och 15 och 16 timmar i sträck  det måste väll räknas som att vila upp sig. Liksom en min semester på 3 dagars för mycket sömn,

tolka mig inte fel jag ÄLSKAR att jobba. 

skickar upp bilder från en av mina roliga uppdrag jag gjort.

För Nk designer var  Sandra Backlund. 



Fotograf Katja Elmén  mer info på www.zinq.se  eller vill ni boka en fotografering maila mig

Kommentarer
Postat av: A K

Gud vilket roligt jobb! Och så fina bilder...älskar ängla-bilden nedan också!:)

2008-09-17 @ 16:13:20
URL: http://annakristinas.webblogg.se/
Postat av: Kungen

Mer nakna tjejer+ varför näms inte dina trevliga grannar i din blogg,att du är lite halvgalen är bara roligt,kul blogg man ska nog använda nätet lite mer än bara titta på aftonbladet och aik hemmsida.

2008-09-20 @ 14:35:15
Postat av: Astronauten

Hej! Jag undrar om du skulle kunna tänka dig att ägna en minut åt att vara supersnäll mot mig och RÖSTA på mig och LÄNKA till mig i den här fototävlingen



http://microsites.nokia.se/6220/index.php?thanks=1#/grid/1/-1/votes/5185986



Vore hur snällt som helst och det skulle göra mig jätteglad! :D



PS. Du kan även vinna en mobiltelefon när du röstar :)

2008-09-20 @ 14:38:39
URL: http://astronautenochfrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0