Efter en super kväll på Noppes. Så rullade jag in i studion för att övernatta.

Lyckades lura hit min syster så jag kunde visa henne alla mina fylle konster... Jag VAR INTE FULL MEN DE LÅTER ROLIGARE.

Linda var föga imponerad och försöker gång på gång få mig att vara tyst.

När lindas ögon blev stora som tefat så trodde jag att jag gjort eller sagt något super rolig.
Men inte var det mig och storögt glodde på. 

Jag fick panik gjorde grobian rörelser hoppade upp och ner och ut ur mig kom ljud från en annan värld.


Jag fick nästan tag i den. den sprang såå snabbt...
SÅ NU EFTERLYSER JAG EN STOR HÅRIG 5 BENIG JÄTTE SPINDEL... WANTED DEATH.  den var så stor att den undan kom min sko. 
och jag ska sova på studion.. Jo tjena att jag kommer sova.

VAR ÄR PROZAC När jag behöver henne.
Hon hade haft hur kul som hels. och jag och linda hade kunna sitta med knäna uppe till hakan och titta på medan hon slogs för sitt liv med den varelsen. Stolta hade vi berömt henne när hon gick segrande ur kampen..



Jag skickar upp en bild på Prozac... 
 Jag tog en bild på linda när hon gick omkring med en jätte penna med en skallra i ena änden på jakt efter spindeln som vi inte kunde hitta.  men den spar jag i utpressnings syfte.

För att försäkra mig om att ni inte kommer gå ut på jakt och förväxla den stora håriga med Bowie.
 så skickar jag upp en bild på Bowie oxå.. han må va stor och hårig med 5 ben, men mig skrämmer han inte.


Fotograf Katja Elmén  mer info på www.zinq.se  eller vill ni boka en fotografering maila mig

Kommentarer
Postat av: Georgios

Hmmm, för en kort stund trodde jag att det skulle bli ett inlägg om mig...

2008-09-19 @ 08:17:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0