Fotograf Katja Elmén  mer info på www.zinq.se  eller vill ni boka en fotografering maila mig

 

Vill du ha in övat smicker då får du gå till en annan man

 jag ljuger gärna och bra men alltid spontant

 

vill du ha sång till din skönhet då får du gå någon annanstans

jag sjunger falskt om de fula och alltid för starkt

 

jag är förälskad i livet jag är så dum att jag tror på det jag gör.

 

om du stannar kvar så vet du vad du får 

svart kaffe och poesi

svart kaffe och drömmeri

svart kaffe och lite självironi

 

vill du ha trygghet och tofflor

då får du söka en  annan vän

jag är förevigt på rymmen en brådmoget barn

 

 

vill du ha håriga armar är du bra dum om du stannar här 

jag vill villd i min ömhet men aldrig vulgär

jag är förälskad i kärlek men lever helst i dröm och poesi

 

om du stannar här så vet du vad du får

svart kaffe och poesi

svart kaffe och svåra ord

svart kaffe och kanske kärlek ändå


Kommentarer
Postat av: LOVISA

fin bild, fin text!

2008-09-22 @ 23:41:24
URL: http://onemoretry.blogg.se/
Postat av: Kusin Marie

Fin bild!! Men,är det min favvokorsett?

2008-09-23 @ 21:21:56
Postat av: Linda

ja, marie, det e din favvokorsett. tänk att den lever än, såg den här i studion häromdagen. men måste nog säga att den sjunger på refrängen nu. men du var sjukt snygg i den!!

2008-09-24 @ 16:41:36
URL: http://lindamoonlight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0