En av mina lysande ideer vara att börja sälja tid på burk. 

Ja, jag vet helt fantastisk brilljant idee. Skulle vara helt perfekt om man vissa dygn kunde ha 30 timmar så man han med allt. 


Jag har just gjort klart nr 3 på min lista och tänkte ta mig en pause. 
Fast paus känns det inte som min hjärna kliar med allt som skall göras och allt  jag vill göra. 

ja jag vet att jag babblar på om allt och ingenting men  jag lovar er det kommer dagar då jag saknar ord då får ni oxå en pause.

Ja, tänka sig jag har fått några anhängare på denna site. HEJ PAPPA, HEJ MIN ÄLSKADE MAN.

Nä vet ni vad denna paus ska jag använda till annat än min nya drog bloggandet, Swingeling nu ska jag hoppa i badet,


Fotograf Katja Elmén  mer info på www.zinq.se  eller vill ni boka en fotografering maila mig


Kommentarer
Postat av: Linda

Skoj att du bloggaaaar!

2008-09-17 @ 18:28:52
URL: http://songbirdie.blogg.se/
Postat av: Georgios

Jag kommer förevigt att vara ditt största fan! Du är bäst!

2008-09-18 @ 13:12:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0