Jag och min stora kärlek Kalavrita/Grekland 2007.07.28                Fotograf Roy Rossovich  

Om evig kärlek finns så har jag hitta den.

Ett liv utan din närhet kan inte existera.

 

Du har fångat min hjärta och aldrig tänker jag låta dig släppa taget.

min kärlek till dig har inga ord.

 

Du är min bästa vän.

Du är mitt största fan. Igenom dina ögon vill jag lära mig se mig själv.

 

 

Med dig har jag upplevt livet och vi har gått genom stormar.

vi har skratta, skrikit vi har plågats, älskat och gråtit.

vi har känt hopp vi har känt hopplöshet. 

vi har velat kämpa och  vi har velat ge upp.

vi har älskat och  vi har hatat.

 

men vi har alltid haft varandra.

vi har våra underbar barn.

att se på våra barn är för mig spegeln av hur bra vi lyckats 

och hur stor våran kärlek är.

 

vi sätter ribban högt för alla i våran närhet.

Våran kärlek är unik.

 


Kommentarer
Postat av: Georgios

Tack hjärtat

2008-09-23 @ 06:08:56
Postat av: Annina

Ni är mina förebilder! Och när jag tänker efter är det nog ni som har visat mig vad kärlek egentligen är. Den är inte ytlig och den är inte modellerad för att visa upp för omvärlden. Den är vad den är och ni är världens sötaste!

2008-09-23 @ 11:05:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0