Fotograf Katja Elmén  mer info på www.zinq.se  eller vill ni boka en fotografering maila mig


Jag har inte prozac vid min sida. Slut i huvudet som jag är så  glömde jag min älskling på studion.

Ja ja jag frågar mig själv samma sak. HUR KUNDE DU?

Tur som det är så var Linda villig att ta sig ann prozac. Nu gruvar jag mig för att jag ej kommer få min älskling åter.

Trotts att detta blir andra natten utan  en liten katt som väcker mig varanan timme i tron att mina ögonlock är något som hon ska dia ifrån. Hennes sträva tunga och hennes klor in tryckta i kinderna på mig och hur jag än vrider och vänder och gömmer mig under kudden så kan jag inte komma undan.

Trotts denna otroligt otrevligt charmiga beteende som får mig att framstå som en  karusell i mina försök att undkomma henne varje natt. Så sakna jag henne så.Man skulle kunna anklaga mig för att jag favoriserar ett av mina 5 djur. Jag måste erkänna att jag ÄLSKAR Prozac betydligt mycket mer än KATLA.

De andra små älsklingarna är också min favoriter. Men just senaste tidena känner jag att Prozac har favoriserar  mig  och jag har glatt uppmuntrat henne till att avguda mig.Detta beteende har inget att göra med min övriga kärlek till de andra älsklingarna.

Fast jag måste erkänna att ett av mina djur helt klart skulle välja Linda över mig utan att tveka. Denna lilla rådjurs ögda hund med ben långa som en kalv kropp som en gravid gris och men en knorr till svans. Ögon stor  och öron ännu större . Trotts att hon skulle överge mig om hon fick chansen så älskar jag den lilla odågan.

Just nu ligger hon här bredvid mig och slår mig med tassarna ihop att jag ska sluta skriva och bara klia henne hela tiden. När man ser henne nu liggande här med hennes oskyldiga ögon kan man knappt  tro att hon här om dagen tog och bet sönder kattmats påsen och glufsade i sig allt.. Inte heller kan man förstå att hon lät som en plätt tar och vräker i sig en påse bröd om hon nu lyckas komma åt den och ha ner den från diskbänken.

 

Snabb som en liten råtta är hon framme och snor all mat hon kan komma åt. För att sen snabbt gömma sig under soffan / fåtöljen.

Nu kom jag just på alla SKOR HON HAR BITIT sönder.. . Helt plötsligt förstår jag varför denna otroligt charmerand varelse som just nu slår mig igen med tassen.  NU KOM JAG IHÅG VARFÖR HON INTE ALLTID LIGGER  på TOPP.

 Värst var när hon tagiit ett par 3000kr skor. Den dagen hotade jag med att göra skor av henne.Konstigt nog verkar hon veta vad som kostar. Hon går helt enkelt igång på italienskt läder.Nä nu vart jag nedstämd tanken på alla dessa skor hon tagit.

Och det värsta är att jag trodde hon hade slutat upp med att äta skor. Men förra torsdagen så skulle jag ha ett par skor jag inte haft på ett tag och när jag tog på mig insåg jag att en skon saknar halva remmen.

 

Hon tittar konstigt på mig nu.Jag har förmågan att tro att hennes mor är så mycket smartare än vad hon är, Men denna blick jag nu får tror jag nästan att hon läser mina tankar. Testar med tanke överföring

ÄT INTE MINA SKOR MER DÅ BLIR DU NYA SKOR…

Haaaaaa  nu gick hon och la sig under mitt täcker.

 Linda…Vad är det som har 4 ben och en arm???

 

En lycklig PITTBULL


Kommentarer
Postat av: Reklamplats

Hej!



Jag hittade din blogg och tyckte den var riktigt bra. Jag driver bloggen Reklamplats på reklamplats.blogg.se och marknadsför bloggar. Jag hoppas att du inte har något emot att jag skrev om denna blogg och länkade även till din studio (ZinQ). Om du har åsikter så lämna en kommentar eller skicka iväg ett mail. Jag skulle uppskatta om du kunde skriva ett inlägg om detta så att fler får hjälp att marknadsföra sig och sina bloggar. Hoppas du uppskattar lite extra reklam för dig och ditt fotande!



Med vänliga hälsningar

Reklamplats

reklamplats.blogg.se

[email protected]

2008-09-26 @ 10:40:34
URL: http://reklamplats.blogg.se/
Postat av: Syster Linda

Min Fonda Gris! <3<3<3<3<3<3

2008-09-26 @ 12:47:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0