Om jag redan skriver igen samtidigt som jag kämpar hårt  för att hålla ögonen öppna ÄR JAG DÅ BEROENDE? 

Jag och min man har fått för oss att sova på studion. och knack knack fick vi sällskap. Linda min syster hade låst in nycklarna. Ville så gärna sova under tak så vi släppte in dem. 

Just nu lyssnar jag på Ljudboken Mias hemlighet. inte min favorit. men att marie rickardsson tror jag är uppläsare så kan jag tänka mig att lyssna klar.

Min man har svårt att somna om efter allt tjatter och stök och bök  som jag och min syster ställde till med.
 
 men nu ska jag kasta in en bil.

 Min man började skratta. har redan kört en av min no rätt syndrom.
 jag ska nog kasta in en bild

.
Fotograf Katja Elmén  mer info på www.zinq.se  eller vill ni boka en fotografering maila mig


Kommentarer
Postat av: Linda

Min biatch maria in her right mood! :D

2008-09-14 @ 01:54:43
URL: http://lindamoonlight.blogg.se/
Postat av: Linda

Och tack för att du ger mig tak över huvudet då ens pojkvän låste ute mig, ur min egen lägenhet. Utan dig hade jag fått sova i tessinparken typ.

PUSS!! <3<3

2008-09-14 @ 01:58:52
URL: http://lindamoonlight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0