Hmm.. Jäkla tjat om bloggar alla har en alla har haft en i flera år. 

 

Och sist ut är Katja.

 

 

Jag måste påpeka att jag starta en förr men jag tror jag skrev en gång sen tappade jag bort den. men dig tänker jag inte tappa bort.  

 

Detta känns helt skumt. 

får en flashback till jag var 14 och mina systrar hittade min dagbok.  

men om jag nu fattat rätt så vill man inte gömma sin blogg utan man vill att alla ska se den och helst ha tusentals besökare.

Så åter till flashbackeen  jag var 14 och mina systrar läste högt att jag hade en pojkvän och vad det nu stod i den.  Jag skrev inte några jätte hemlisar i den kanske jag kände på mig att mina små enerverande systrar skulle hitta den och öva högläsning för hela kvarteret. Vem vet kanske de hittar till denna oxå så jag får se hur mycket jag lämnar ut här.

 

idag tänkte jag ladda upp lite av min senaste fotografering.

sent höst bad.. tänk att det finns galningar som ställer upp att hoppa i sjön i mitten av september bara för att jag vill.

Fotograf Katja Elmén  mer info på www.zinq.se  eller vill ni boka en fotografering maila mig

 


Kommentarer
Postat av: Helena

Åh vad du är duktig på att fota!! Ser fram emot fler inlägg :-)

2008-09-15 @ 20:34:59
URL: http://helenasnackar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0