Tog just en sväng med hundarna. Hela sommaren har jag klarat mig utan dessa otroligt enerverande tråkiga piss jobbiga myggorna.

 

Stolt har jag skrutit  om att myggorna  inte gillar mig.. jag har nu ca 1000 myggbett.


åh till råga på allt.. har jag inte hittat spindeln..

så om ni ser denna varelse meddela mig

tills  vidare sitter jag med fötterna på skrivbordet och rycker till i jämna mellanrum  försäkerhets skull.
Har jag tur så hitta min man den äkliga varelsen.  Han ska nämligen klä om mina soffor på studion


Nu ska jag jobba men I´ll be back soon...
Fotograf Katja Elmén  mer info på www.zinq.se  eller vill ni boka en fotografering maila mig

Kommentarer
Postat av: Linda

blogga då!! :P

2008-09-20 @ 20:31:50
URL: http://lindamoonlight.blogg.se/
Postat av: Georgios

Tjena Gustav!

2008-09-21 @ 22:27:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0