Pinsaamt . jag har inte haft högklackat på så länge att gårdagen var en plåga. Går bra när man bara är på Noppes och sen tar taxi hem. Men vi gick vidare och jag försökte till och med på att försöka dansa. När  jag stod på dansgolvet sökte jag förtvivlat efter någonstans att sitta.

Lycka var när jag fann en sitt plats.  Men fy fan vad det gör ont när man suttit en längre stund och fötterna mina hade börjat svälla. Och att sen gå. Givettvis gjorde jag ett snyggt fall och jag må ha varit onykter men denna gång var det mina onda fötters fel. Varje steg var en en ansträngning. När jag nu vaknade till liv upptäcker jag att jag har fina blåsor under mina fötter. Hemsk för en sko fetisch att inse att jag har fått svåra att använda mig av högklackat… Nu jävlar måste jjag gå ner i vikt så att min stackars fötter håller för en helkväll. 

Fotat för  www.4ey.se  Stylist Jessica Flemström

Make up Linda Fotograf Katja Elmén  mer info på www.zinq.se eller vill ni boka en fotografering maila mig


Kommentarer
Postat av: Tessansessan

aj aj , jag hade också jävligt ont i fötterna i onsdags på min studentskiva.

2009-04-10 @ 23:12:24
URL: http://theresemansson.blogg.se/
Postat av: Elva

Tack för en vansinnigt rolig kväll i torsdags. Herrejösses vad jag var bakfull igår...

2009-04-11 @ 11:39:39
URL: http://elvamakeup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0