Att blogga eller att inte blogga.

Ja vet att det vore dags med en fråga men jag måste först ta mig tid och räkna hur det står till med poängen,  Jag tror att det börjar närma sig mål så jag tänkte att jag måste hitta på något riktigt klurigt. Men inte idag.

Jag har inte bloggat på så länge att min fingrar inte hittar rätt på tagentbordet…

Jag har varvat jobb med att leka hemma fru samtidigt som jag har lyckats vända på dygnet.

 

Men i kväll skall jag slarva.  Min älskade Ulrika är i stan. Så snart bär det av till studion för vin drickande och mys. Vi hade hoppas på att Carola skulle leka med oss men hon ville hellre fara till blåkulla så vi få klara oss utan Carola denna gång men nästa gång slipper hon inte undan.

Elva och Rebecca kommer komma och leka med oss istället.

Just nu så försöker De två flickorna bestämma sig vad de ska ha på sig i kväll medans mitt stora bekymmer är hur snabbt jag skall kunna trolla det städat i studion så att jag kan hitta något som något  i mitt klädkaos. Största problemet blir nog vilka av alla mina nya skor jag skall ha på mig.

blondinbella

Make up Linda Fotograf Katja Elmén  mer info på www.zinq.se eller vill ni boka en fotografering maila mig


Kommentarer
Postat av: Tessansessan

Glad Påsk !!

2009-04-10 @ 12:12:49
URL: http://theresemansson.blogg.se/
Postat av: Linda

Älskar den bilden på Bella!

2009-04-10 @ 12:48:28
URL: http://lindamoonlight.blogg.se/
Postat av: Annina

Myspys! Glad påsk!

2009-04-10 @ 21:32:14
URL: http://blog.annatherese.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0