De här med egna ordspråk har jag fått dille på .

Hur kul vore det om jag förvandlades till en get?

 

  Om du inte vaknar imorgon har du förmodligen dött.

 

Nu ska jag supa mig snygg.

 

En karl är bra att ha om man barn skall ha.

 

Morgondagen har guld i mun men inte om du är dum.

 

Om du på dig en mask har så är du inte bar (naken)

 att stå är jobbigare än att sitta

 

 

Om jag i rummet går så omkring mig kaos uppstår.

 

E T ringde hem och han hade inte ens comhem

Hon var inte från den jord hon varså otroligt tillgjord

 Om du opererar truten så får du inte fel på strupen

Hon för blev en bimbo fast hon kunde dansa limbo

 

Hellre en  ko i hagen är en i magen

 

Om du döder är kan du inte bli kär

 

Hon såg såg spöken överallt andra tyckte det var ballt

 

 

Pyromani jag en gång led av innan jag ciggaretterna över gav

 

Aj fan det tog eld i baken när jag använder mig av ljusstaken

 

 

 Jag slängde i  mig ett  paket  pepparkaker men inte blev jag snäll och from jag fick bara ont i min gom och magen slog backut fast att alla pepparkakor var slut.

 

 Säkrast att du läter mig alla spel vinna annars lär jag se till att du från denna jord försvinna

 

Inget bot för mig de fann jag var för galen för att doktorerna skulle ta mig an

 medicin  det satte mig på bar för att de inte mig kunde förstå

fnär john blund mig glömde bort blev natten min kort

 

Och sist men inte minst

 

Om någon säger att de vet var din brevlåda bor

Så svara jag genast att jag vet var dennes brervbärare bor

Fotograf Katja Elmén  mer info på www.zinq.se  eller vill ni boka en fotografering maila mig

 


Modell Josephine
make up och hår gjorde jag
styling  Dena Gevarez

 


Kommentarer
Postat av: Emma

här kommer ett par till :P



fågeln var liten och lugn så den fick plats i vår mikrovågsugn...



hellre en hängmatta i parken än hängpattar till marken!

2009-04-04 @ 03:36:26
URL: http://akeroe.blogg.se/
Postat av: Sussie

Jag vill också ha hennes hår, Katja fixa det!

2009-04-04 @ 12:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0