Ryktet går att flickorna var bakis igår. Själv jobbade jag som ett djur och snart kommer ni få se vad duktig jag var.

 

Jag har just avslutat ett pilates pass. Första gången jag testade på det. JAG ÄR NU DÖENDE.

Pulsen 200 och jag andast  som en tok nej jag menar flåsar.

Men va fan ska man bli fin får man tydligen klara av att pinas.

Sånt är livet men jag har en klänning jag fått nys på som jag skall ha. Endast hela 6000 kr.

 

Så no more lallande jag skall svettas och det skall värka.

fotat för 4ey styling  Dena Gevarez modell Linda Day och Danielle

Fotograf Katja Elmén  mer info på www.zinq.se eller vill ni boka en fotografering maila mig


Kommentarer
Postat av: Sussie

Du är så duktig att det gör ont. Och sidan är jätte jätte fin. Ska gå in och kolla på den heeela tiden! fast nu säger mitt öra och febern att jag ska sova. Håll tummarna att jag är FRISK imorgon, annars dör jag

2009-04-12 @ 00:22:38
Postat av: Georgios

Kan bara hålla med - du är så jävla bäst! Och Sussie, krya på dig!

2009-04-12 @ 08:28:53
Postat av: Annina

Pilates, ja det är en bra grej! Du kom väl ihåg att suga in naveln ordentligt? Det är själva nyckelgrejen – SUG IN NAVELN!

2009-04-13 @ 19:23:43
URL: http://blog.annatherese.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0