Jag är missbrukare av ljudböcker

Jag lyssnar på 3 – 4 böcker i veckan.

 

 

Jag hade tänka att jag skulle ta och skriva lite om de senaste böckerna jag lyssnat på men har insett att min huvudvärk inte riktigt vill ge med sig.

Sen jag har bytt p-piller har mina pms tider blivit hemskare. Jag som led av huvudvärk och hemsk värk har nu mera migrän och ligger helst dubbelvikt 1 – 2 dagar. Inte nog med det mitt temperament börjar jävlas 1 vecka före pms. De kommer smygande lite lätt irriterad på måndag till att vilja explodera lipa och skrika på lördag.

Jag har just kastat i mig huvudvärks tabletter och jag har intsett att mina försök till att blogga är inte ett av mina smartaste drag ljuset sticker och nu ska jag vila så huvudet lugnar ner sig jag ska ju på kalas ikväll våran idol Kate fyller år och det skall firas men mat och mys.

 


Kommentarer
Postat av: Grannen

VI VET HEMLIGHETEN,GUD SÅ LÄTT

2009-02-14 @ 15:28:26
Postat av: Katarina (bjooti.net)

Vilka fantastiska bilder du tar. Underbara!

2009-02-15 @ 17:36:56
URL: http://bjooti.net
Postat av: M

Du tar vackra bilder;) o dom blir unika för alla är så olika.. tuungt

2009-02-16 @ 00:16:33
URL: http://mikaliita.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0