Imorgon kommer Sussie till studion. Hon kommer hålla koll på mig i 8 veckor. Stackars flicka jag lova jag ska försöka vara vuxen och ansvarig så jag inte skrämmer dig.

Nej då jag bara skojar jag är och förblir Katjastrofia.

 

Ikväll kommer min man hem från Frankfurt och då får vi se om han är min älskade man eller bara min man. Jag i min självömkan skrev ett sms med önskningar om materiella saker,

Fast att jag vet att min önskan om skor och dylik sannolikt inte gick att uppfylla då han inte haft tid till annat än att jobba och roa sig på kvällarna.

Men jag fick ett sms med orden allt du vill ha ska du få.

 

Denna vecka ska jag lansera min nya site. Peppar peppar ta i trä.

Denna vecka med ynkliga katja så har jag inte riktigt hållit mitt egna tidschema.

Men nu kommer ju Sussie och håller kolla på mig ;)

 

En annan sak som är säkert är att min lilla lilla syster fått smak på Stockholm och hon kommer på fredag och  hon har tänkt ta med mig på ett glas vin och hon sa och lovade att jag skulle bara få prata om mig själv och mitt liv!
HELT OTROLIGT för det första kom jag inte ihåg när jag ältade om mig själv till en människa. JAG ÄLTAR JU HELA TIDEN PÅ DENNA BLOGG.

Men att sitta ner och dricka vin och inte lösa andras problem känns skrämmade.

Jag ska nog göra en lista så jag inte tappar tråden.

Jag ska prata om mitt problem att hitta kläder jag ska ha på mig.

Min skam att jag inte har bättre pli på mina hundar speciellt Fonda.

Kanske jag borde ta upp att jag under min förkylning inte kunnat göra benlyft och att detta är hennes fel som smittat mig.

 

Mitt stora dilemma att jag inte kom med i Mensa då jag bara kom upp till 125.

Hur jag har och borde och önskat att jag kom in i vårat förådd för längst in har jag en jacka jag vill ha till min studio. Öppnar man dörren så är det packat upp till taket hela vägen in.

Att mina barn inte gör allt som jag säger åt dem utan att deras charm har lindat mig runt deras lillfinger.

Min förmåga att vända mig om i ett rum och poff så har jag skapat kaos.

Om att jag bara har 3 år kvar till jag måste köpa en ferrari till min man och innan dess måste jag övertyga min man att jag är bättre än en ferrari.

 

Jag har flera dagar kvar tills fredag och jag skall ladda med frågor till min lilla lilla syster ;)

Bilden nedan är på min syster yster mellan syster det är inte hon som skall leka med mig.


Fotograf Katja Elmén  mer info på www.zinq.se  eller vill ni boka en fotografering maila mig

Kommentarer
Postat av: Marlene

Det är ju inteLinda som ska leka med dig!! Det mina öron som kommer att blöda...

2009-02-01 @ 21:30:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0