Fotograf Katja Elmén  mer info på www.zinq.se  eller vill ni boka en fotografering maila mig


Fasen får mig att låta helt jävla galen. Men det var faktiskt en tv serie som hette så.
Jag har jobbat halva dagen och ändå hunnit med ett glas rött som jag av ren slöhet serverade i plast glas.

Loggade in på blogg och ladda upp någon bild innan john blund kommer till mig men hamnade på en blogg där jag skrev 100 inlägg om hur underbar madonna är och varför skulle man lägga ut en bild från ett magasin på en oretushad madonna.
Men under min period som galen spamare på denna vackra flickas site så komma jag på massa saker.

Man skulle nästa kunna anklaga mig för babbla massa strunt och blaj men eller inga men så är det jag känner mig så otroligt rörig inne i min skalle.

1 det e konstigt att första bilden har hon perfekt hy. 
2 om det nu mot allt förmodan är en oretuchad bild på madonna så är det ju egentligen bra. för hon är ju grymt sexig och vacker även med rynkor. 
3 jag måste vara svårt madonna skadad som orkar bry mig 
4 att jag skrivt mer inlägg på din blogg än vad jag har bloggat på min sida på hela året tyder på att jag borde börja spy ut mina tankar på min blogg igen iställlet för att bomba din inkorg 
5 min mamma är över 50 och har inga rynkor vacker som en dag. 
6 lider jag undermedvetet av noja för att jag en dag ska vakna upp med en rynka eller händer det automatiskt när man fyller 50 
7 borde jag inte sluta skriva som jag funderade på på nr 4
aj fan en sak till 
8 hon får inte förvandlas till tant då skulle jag inte gilla henne lika mycket och tina turner leder nog ligan med rock tanterna och hon har inte någon stil så heja madonna 
9 en sak jag inte tycker om med madonna är alla hennes muskler hon har ju mer muskler än en väl tränad häst. kolla in hennes bilder för W magasin 
http://www.wmagazine.com/celebrities/archive/madonnaklein?slide=7 

10 tänk att brad börjar få rynkor och han blir bara sexigar och sexigare var dag som går och inte fan vill man se honom klä sig som en gubbe.


Allt ovan plågade jag den andra bloggerskan med och nu tänker jag fortsätta min lista med onödiga tankar

11 får detta min man att le? tänker han äntligen har hon vaknat till liv eller tänker han vad tusan gör hon vaken.
12 jag har svårt att se min mor klädd i samma kläder som Madonna kan det bero på att hon försökte klä på mig    på julafton när jag hade en svart urringad klänning med hög slits eller beror det på att mamma inte är Madonna?
13 kommer jag hinna med allt jag har på mitt schema för morgondagen? beror det på när jag somnar om jag somnar. 
14 vems galna idee var det att ta hit bio stolarna som jag hittade i en kontener? Nu kommer jag ju aldrig hinna får ordning här.
15 hur stavas kontene?. nu undrar ni kanske vad jag försöker skriva. En stor plåt låda man kastar alla super stora grejer man ska kasta i och sen så kommer en lastbil och hämtar den.
16 När ska jag lära mig stava?
17 nu ska jag jobba lite till innan john blund kommer hit kommer han komma hit?
18 Betyder detta inlägg att jag är back on track med  mitt bloggande nu?

Kommentarer
Postat av: Nightfall

sv: haha tack för alla kommentarer! det e ju klart att det e lite olika när man får rynkor :) vissa får tidigt, andra kan se rynkfria ut upp till kanske 60 ^^ med botox ännu längre ;) och den första bilden är suddig så kan va därför man inte ser rynkorna :) ha en bra dag!

2009-01-23 @ 07:06:24
URL: http://nightfalls.blogg.se/
Postat av: Anonym

Måste bara säga att du är väldigt duktig :)

Fina bilder är det :)

2009-01-23 @ 11:13:33
Postat av: Lillamy

Måste bara säga att du är väldigt duktig :)

Fina bilder är det :)

2009-01-23 @ 11:13:50
URL: http://snowies.blogg.se/
Postat av: Elva

1. Container på engelska. Kanske samma på svenska.

2. Ibland tror jag bestämt att du skriver precis som du tänker.

3. GRATTIS! Om du nojjar över att du ska få rynkor så lever du antingen i förnekelse eller så har du faktiskt inga rynkor. Själv har jag flera...

4. Grattis igen! Jag vill oxå kunna dricka vin på jobbet!

5. Madonna är tuff. Hennes löjliga kläder med stringtrosorna är det INTE.

2009-01-23 @ 11:48:46
URL: http://elvamakeup.blogg.se/
Postat av: Buy or Sell - En bloppis, för alla!

svar: haha, jag så kan man också s det! Hoppas du hittar något fynd iaf:P

2009-01-23 @ 12:20:12
URL: http://buyorsell.blogg.se/
Postat av: Babbidesign - [Design & Foto]

Hejsan! Sista chansen idag på en rosa bloggdesign om intresse finns, välkommen!

2009-01-23 @ 12:27:08
URL: http://babbidesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0