Midsommar firande var underbart,
idag sken solen så att vi hann äta ute och även inta lite bubbel  sen öste regn ner över oss en riktig åskskur.
Man kan tro att man då som store syster månar om att alla skall komma in under taket. Men så var inte fallet, jag kastade ut Marlene i en fåtölj och bad henne posera och dricka bubbel och se sexig ut.. Hon var otroligt duktig tycker jag.
Sen straffade hon hela familjen.. Hämnden är ljuv. vi hade super trevligt under hela omgången pictunery men alla böna och bad om att få sluta spela Geni. Med  alla menar jag Pierre och hans två kompisar, jag, Leon och Georgios.
Jag fattar inte hur hon lyckade få mina barn att stanna kvar när jag såg hur hårt de plågades. Jag började hinka i mig sprit i hopp om att bli smartare men tillslut lyckades vi alla övertala tyrannen Marlene att vi skulle alla få barnfrågorna till och med Leon tyckte det var en fair deal bara spelande tog slut.  Jag tror Marlene vann. Jag vet inte men efter 2 timmar försvann Pierre och hans vänner och jag och Georgios smet ut med hundarna... Jag undrar om Marlene inser nästa gång hon nämnet spel kommer Skälby tömmas med folk. Förutom det inte är pictunery för fy fabian ingen kan slå mig och Georgios.
Man kan inte separera oss för det som gud fört samman  det må människan inte åtskilja.
Fotograf Katja Elmén  mer info på www.zinq.se eller vill ni boka en fotografering maila mig

Kommentarer
Postat av: Johanna

En sann fotograf tar alla tillfällen i akt, så klart ;-) Låter som ni hade det trevligt trots spel och regn :)

2009-06-21 @ 11:32:21
URL: http://www.jblom.se
Postat av: ♥ Tina ♥

Fin blogg :D

2009-06-21 @ 21:11:24
URL: http://thegreengirl.blogg.se/
Postat av: Dena

hahah jag vet! dem har en annan vision än vad jag hade =).. hur har du det? vi får ta o ses på ett glas vin när jag kommer hem. kraaaam

2009-06-22 @ 13:46:04
URL: http://denaz.se
Postat av: moa

Du är helt grym på att fota!:)

kostar det någonting ifall att man skulle vilja bli fotad?

2009-08-16 @ 15:49:25
URL: http://moahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0