Söndag och jag har packat i väg mig till jobbet.

Leon och Georgios och Georgios far ska på Carl Larssons utställning.

Man må tycka och tro att jag kommit över gårdagens händelse men jag är traumatiserad för resten av mitt liv och med tanke på hur hårt detta tog mig och Chocken jag fick kan det hända att livet inte blir långvarigt.

Nu när jag har bloggat så ska jag ta mig en kopp kaffe innan jag ska jobba ihjäl mig. Och fundera ut en bra utmaning till dagens tävling,

Eftersom jag är så otroligt duktig på att blogga så måste jag ju ge er en chans  att fortfarande få lite poäng.  So I willl be back.

Fotograf Katja Elmén  mer info på www.zinq.se  eller vill ni boka en fotografering maila mig 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

ooh, jag är taggad till en fortsatt ledning i tävlingen!

2009-03-15 @ 16:50:29
Postat av: therese

ja men fan det är klart jag ska vara med i din tävling. vart har du skrivit om tävlingen :S jag ser inte det.. :S

2009-03-15 @ 22:08:01
URL: http://theresemansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0