Haaa Inte tänker jag sova kl 10.46 imorgon det kan du glömma Georgios.

Som du sa jobbet kallar på mig. Nu borde jag har sovit för 2 timmar sedan. Men jag har kämpat och kämpat mot John blund.

Kanske är det pirret i magen. Vårat klädmärke på gång på vi har nu en egen fabrik och till sommaren kommer vi ha 40 modeller. Det kommer att bli riktigt stort.

Ni läser just nu en av skaparna till ett nytt klädmärke.

Så om jag jobbar mycket nu så tänkte jag att jag skulle utöka dygnet till 30 timmar så vi hinner med. Jag kommer pressentera mer om kläderna när det är dags. Men jag lovar att vi kommer bli ett nytt svensk namn ute i världen.

 

 

Jag har diskat Sussie min praktikant. Hon kommer istället gör sitt bästa för att ge små ledtrådar till er alla så att ni lättare kan komma på vad som är det rätta svaret.Jag skall i slutet av veckan redovisa svaren och ställningen i tävligen. Men för att plocka poängen måste man vara först med det rätta svaret.

 

TÄVLIGEN

Jag tänker göra ett undantag och ge er en ledtråd till Frågan om  vad killen på bilden med Molly Sandén heter. Och jag är bara ute efter förnamnet. Som börjar på F. Men det är inte Kempe i efternamn.

 

 

Hur som helst tänkte jag blogga lite om Annina. Denna underbara kvinna och hennes inlägg i min blogg jag tycker att hon

Annina om vad heter denna flicka?:

Jag har ingen aning men jag gissar Wilma? Om jag inte får två poäng för detta svar så tänker jag avslöja någon smaskig hemlighet från förr i tiden.

om Tävling:

Får man dubbla poäng om man hotar med utpressning av något slag?

om Zodiakens charmigaste barn:

För info så är jag inne på din blog minst fem gånger om dagen för att se om det kommit något nytt.

PS. Bebisen blir din om den föds på din födelsedag plus/minus 3 dagar, annars tillfaller den den minsta systern i familjen, sådana är de internationella reglerna

om yet lag?:

Hur har det gått för slaven när du har varit borta? Förlåt jag menar praktikanten.

om Kalavrita here i come.:

Ska jag utgå ifrån att du lämnat datorn hemma och inte kommer att läsa detta på en vecka? HAHAHA AAAAASGARV!!! Känner jag dig rätt så har du den med, alltså borde du läsa detta, kanske redan på en bensinmack i Södertälje... HA EN JÄTTESKÖN SEMESTER!!!

 

 

 Ville bara att ni skulle få del av denna kvinnas underbara kommentarer. Men om hennes försök till utpressning har funkat får vi veta i slutet av denna vecka.

Nu hör jag john blund. Han ropar mitt namn

Fotograf Katja Elmén  mer info på www.zinq.se  eller vill ni boka en fotografering maila mig 


Kommentarer
Postat av: Georgios

Tusan oxå, jag kommer aldrig lyckas vinna någon fotografering :(

2009-03-17 @ 07:45:54
Postat av: Sussie

Diskad? Så lät den inte senast vi prata ;)



(RING! om du ser det här innan vi pratat!)

2009-03-17 @ 09:23:26
Postat av: Hanse

Han med Molly Sandén måste ju isåfall heta Fredrik!?

2009-03-17 @ 09:58:37
URL: http://hanse.blogg.se/
Postat av: therese

Jag kommer inte heller vinna :/ jag är så seg på att hitta svar och så seg på att vara först.

2009-03-17 @ 11:31:53
URL: http://theresemansson.blogg.se/
Postat av: Annina

Kanske skulle du kunna ha någon fråga som handlar om mig? Något riktigt klurigt typ "Vad svarade Anna på Katjas fråga 'Lyssnar du alltid på den här låten?' på elevhemmet våren 1994? Hm... tricky eh?

2009-03-17 @ 12:24:19
URL: http://blog.annatherese.eu
Postat av: Linda

Meh, du får diska Georgios juh! Eller iofs, han får aldrig fotograferas, kanske är enda chansen för honom att bli fotad :D

2009-03-17 @ 13:02:15
URL: http://lindamoonlight.blogg.se/
Postat av: therese

Fredrik heter han som står bredvid Molly. Men jag har fortfarande inga poäng nu eftersom jag är så seg på att vara först :/

2009-03-17 @ 13:10:00
URL: http://theresemansson.blogg.se/
Postat av: Annina

Ledtråd: Anna hörde fel. Anna trodde att Katja sa 'Duschar du alltid till den här låten?'. Nu blev det lite lättare va?

Jag gillar det här med att ha en egen tävling mitt i en annan tävling.

2009-03-17 @ 15:20:18
URL: http://blog.annatherese.eu
Postat av: Georgios

Jävligt kul med tävlingar (om man fick några poäng nån gång...) men har ingen sett bilden den är ju asläcker. Nästa fråga kanske blir "i vilken stad är bilden tagen" Om det blir det då vet jag svaret!

2009-03-17 @ 16:03:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0