Fotograf Katja Elmén  mer info på www.zinq.se  eller vill ni boka en fotografering maila mig 

Modell Dena    Make up syster linda

 

 

Jag har kommit på att ha en praktikan är som att ha ett husdjur.

Den första husdjuret man har haft är alltid lite extra speciell som tex Minta det kommer aldrig finnas en sådan fin hund som Minta.Så är det med Sussie stackars alla som kommer och praktiserar efter henne ni kommer att jämföras med världens bästa praktikant.

 

Jag är otroligt stolt över att jag fixade 24 timmars gränsen.

 

När jag lika babblar på så vill jag meddela att Jessica är på besök fabrik och det går så bra.

Äntligen skall världen få se och bära Jessicas design . Det skall firas när fröken kommer hem skall jag dränka henne i champange

 

Mitt huvud värker och min nacke känns som om den har blivit överkörd av en traktor.

 

 

 

 Men just nu njuter jag av poesi i form av musik.

Någon som vet vilken låten och artisten är rätt svar ger 1 poäng i tävligen om  gratis fotografering

 

Hur kan man styra drömmar
när man inte ens
rår om sin kropp


När tankar
blir blockader
och stänger av
ditt sista uns av hopp


Vem plågas
[jag]


Vem känner
[jag]


Vem var då jag
det fick jag höra sedan


Ett namn
som nämns
ett namn
som
skräms
och
ingen hörde sanningen


Alla röster stiger
i ett crescendo
skärande
och falskt


Sedan länge uppdämd ångest
SPRÄNGER
fördämningen
och allt blir kallt


En droppe liv
som fryser till
och blir som
gnistrande kristall


Så skön att se
så skarp och hård
Den klingar rent
men lyser kall


Hämta styrka
någonstans
STYRKA!
som ändå fanns
Men
som blev till krossat glas
i en hårt
knuten hand


O
jag drömmer
tror 


jag drömmer


Vad driver denna längtan

Förvandlar den
till aggressivitet


Där livet är en hårsmån
från total
förgänglighet


TA STEGET UT!


och allt är slut


Vi dansar
vid ruinens brant


Med
blicken sänkt
och
tanken tänkt

och
vår framtid
satt i pant


O
jag drömmer
tror 
jag drömmer


Kommentarer
Postat av: Sussie

Du vet att du är en utav de mest underbaraste människor jag träffat! Jag har planer på att hoppa av skolan, och bosätta mig i studion.

Och efter att äntligen fått det sagt så tar jag ledningen i tävlingen med svaret: Py Bäckman - Kristall

2009-03-13 @ 23:25:57
Postat av: Dena

GAH! är det moi? hahahah du är bäst!

2009-03-14 @ 11:38:41
URL: http://denaz.se
Postat av: Annina

jag hade tänkt gissa på petter

2009-03-14 @ 11:39:44
URL: http://blog.annatherese.eu
Postat av: Linda

Vilken underbar bild på Dena, jag hade inte sett den juh! :)

2009-03-14 @ 14:56:28
URL: http://lindamoonlight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0