Började som en fånig grej om att jag inte fick missa att blogga på 24 timmar.

Men nu har jag bestämt att jag kommer ha en tävling på riktigt och tävligen har redan börjat och min Praktikan ligger på första plats med 1 poäng.

Nu när jag bestämt mig för att det är på riktigt tänkte jag lägga upp tävlings regler.

 

Det gäller att vara först på att gissa rätt på mina frågor eller att påpeka att jag har missat 24 timmars gränsen.

Dagens tävling får man 48 timmar på sig att gissa på sen är det för sent att hämta hem poängen.

Varje utmaning/ fråga ger 1 poäng om jag inte skriver annat. givetvis får man gissa flera gånger och man kan göra sitt bästa genom att försöka lura ut svaren av linda min syster som jag länkar till.

 

Första pris till den som får 20 poäng

 Pressentkort på en gratis fotografering/make up utomhus och i studion. 15 digitala bilder / 2 utskrifter Värde 3000kr

Andra plats går till den som ligger närmast vinnaren i poäng och ger

Presentkort på modell för en dag fotografering i studion 10 digitala bilder värde 1800kr


Kommentarer
Postat av: Michelle

Gud vad kul. Dock har jag aldrig sett din blogg förut så skulle ju vara halvsvårt att svara på alla frågor :( Men jag kan försöka! :) Kram på dig!

2009-03-15 @ 23:48:56
URL: http://more.devote.se
Postat av: Annina

Får man dubbla poäng om man hotar med utpressning av något slag?

2009-03-16 @ 12:57:32
URL: http://blog.annatherese.eu
Postat av: Anonym

Fan va du är bra :)

2009-03-16 @ 22:40:56
Postat av: therese

åååh vill vinnnaaa :(

2009-03-17 @ 14:27:54
URL: http://theresemansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0