Fotograf Katja Elmén  mer info på www.zinq.se  eller vill ni boka en fotografering maila mig

Jag måste dementera alla rykten om att jag har blivit kidnappa av någon ailen sekt.

Även om tanken på att gå med i scientolog lockar den så kallade avgiftningen lockar. Men för att klara den dieten måste de nog låsa in mig och tappa bort nyckeln och efter några veckor skulle jag komma ut med en kropp som Katie Holms. Men jag skulle nog sluta som Lisa McPherson. Men om det skulle funka och om jag verkligen kan skriva på för medelmskapet. För att bli medlem måste man skriva ett kontrakt på en miljard år. Tänk om jag inte lever i en miljard år…

Sen lockar inte det att jag skall börja längst ner på deras skala och betala massa pengar utan att veta om jag kommer komma upp till toppen på skalan och vad händer då?

 

Tankarna är många och orden är svamliga och jag tänker blida min egna sekt vill du vara med Anna?

 I min sekt kan du få ligga på din spikmatta hela dagarna om du vill.

Ps min katt har fått piller men det låter fortfarande som om hon skriker mamma mamma mamma åt mig hela dagen.


Kommentarer
Postat av: Annina

Jag är gärna med i din sekt! Får jag vara med och bestämma? Då bestämmer jag att det är viktigt att dricka lite rödvin till middagen varje dag.

2009-05-26 @ 10:16:42
URL: http://blog.annatherese.eu
Postat av: Annina

Hej det är bara jag igen. Jag var inne på blondinbella (ibland går jag ett varv och kollar lite bloggar) och hon skrev igår ett inlägg med en lista på allt hon ska klara innan hon är 30. Ja hon ligger ju lite före oss i mognad hrmm... Hur som helst kände jag direkt att det är lite "the secret-varning" på den tjejen också. Kanske kan hon bidra med något till sekten? Jag bidrog ju med rödvinet.

2009-05-26 @ 12:08:18
URL: http://blog.annatherese.eu
Postat av: Georgios

En underbara bild tagen av en fantastisk kvinna, min eviga kärlek är din.

2009-05-26 @ 20:03:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0