Om man kan dö för att man är trött så är jag dödens.

2 timmars sömn man ska kanske vara tacksam? Min hjärna hinner inte slappna av,

Hur ska man kunna jobba undan när listan med att göra är lika lång som den kinesiska muren?

Beklaga mig är jag bra på och man kan ju tycka att jag kanske inte borde blogga om jag nu vadar i jobb.

Men just nu har jag målare som målar om mina fönsterkarmar och dörrkarmen.

En av männen röker och röker och just nu känner jag mig svårt nikotin förgiftad undertiden han står och målar i dörröppningen. Jag känner mig så otroligt svensk som inte säger till han.

Kan jag skylla på att jag är för trött? Om inte kan jag då skylla på att jag tror att denna lilla fransman skall börja måla igen alla mina fönster om jag ber han sluta stå och bolma i dörren.

 

Då jag sitter här och beklagar mig över att jag blir svårt nikotinförgiftad har han säkert hunnit med tio cigaretter. Men är man feg svensson så får man skylla sig själv och bita ihop med ett leende bara för att spy ut galla på sin blogg.

Regina Lund  Make up Elva Ahlbin  Fotograf Katja Elmén

Regina Lund

make up  Elva

Fotograf Katja Elmén  mer info på www.zinq.se eller vill ni boka en fotografering maila mig


Kommentarer
Postat av: Elva

hahaha! Känner igen det det där. Jag satt och ondgjorde mig över en ung ma som stod och rökte i busskuren när jag satt och väntade på bussen. å tänk om jag bara hade haft ork och mod att säga till honom!

Hur som helst så är din locktång FANTASTISK!

Tack för lånet!

Har ni börjat bygga jesuskors ännu då?

JAg va ju i samma studio idag som när jag gjorde den där konstiga jesusplåtningen och jag såg att korset stod kvar i studion. Jag försökte få studioinnehavaren att ge bort korset eller låna ut det till dig men han ville att vi skulle kontakta den där konstiga konstnären så jag tänkte det är bäst att kolla om ni är intresserad av att jag forskar i saken. Annars kan jag iaf tipsa er om konstruktionen...

Kram

2009-09-11 @ 21:01:02
URL: http://elvamakeup.blogg.se/
Postat av: Marcela

Hej jag heter Marcela och är elev på Östra gymnasium som går sista året och jag undrar om det finns nån möjlighet att praktisera hos dig i 5 veckor.



Tack i förhand



För mer information kan du kontakta mig via mail

[email protected]

2009-09-15 @ 12:41:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0