Jag har tänkt att blogga och åter blogga men har inte tid tänka och största orsaken till min stora problem är att det är så rörigt i min skalle.Hur hinner folk med att leva? Det känns som om dagarna bara rinner iväg. Man slår upp ögonen bara för att i nästa st und kämpa för att få en blund…

Förr ville jag köpa tid på burk men har insett att om det är något jag borde köpa så är det ordning på burk… Inte nog med att dagarna är för korta. Det känns som om jag inte hinner med att tänka.

 

 

Men i grunden tror jag att det inte bara handlar om att dagarna är för korta… Jag vet att jag är kaoset själv…

 

 

 

 

 

 

Har haft glassögon i snart 2 veckor och har just insett att de ger mig hemsk huvudvärk då det tryckte så hårt bakom öronen.  I söndag konstaterade min syster Linda att jag lyckas få bågarna snea så jag tänker att nu måste jag gå och fixa till dem…

OCH VAD GÖR JAG SEN JAG SÄTTER MIG PÅ DEM---- EFTER ATT JAG VARIT PÅ SYNSAM OCH FIXA DEM:

Inte har det blivit bättre av min skalle har plågats av migrän liknade symtom. Vilket nu är löst med att jag suttit på mina hårt åtsittande bågar.

Kanske jag skulle kunna skylla allt detta på min katt.. Jag gillar att skylla allt på Prozac men är det konstigt  min lilla katt tog sig friheten att rymma igen. Hon var borta och friade i 2 och en halv vecka och när hon kommer hem efter att blivit jagad in i buskar och snår av flåsande matte och husse så beslutar hon sig snällt för att komma hem själv..

 

När hon väl kommer in får hon stryk av en annan svart lookalike prozac katt. Som min kära man kattnappat i tron om att det var Prozac han tog hem.

När hon fått sova en natt i sis kaotiska hem så får hon snällt besöka veterinärerna vilket resulterar till 15 stygn på magen och en dumtratt på huvudet..

 

Så vem kan klandra Prozac för att hon lät mig sova dåligt inatt då hon tog sin chans att rymma igår när min kära son Leon lämnade balkongdörren vidöppen.

Vart vill jag komma med detta inlägg.

Att orsaken till att jag satte mig på bågarna beror på att Prozac rymde?

Kanske jag skulle kunna lura någon annan att det beror på lack of sleep men kan jag verkligen lura mig själv att allt kaos i mitt liv beror på min insomnia.

 

Om jag låter bitter så är det absolut inte meningen. Jag är inte bitter jag är bara inne i en lär mig förstå mig på mig själv fas.

 

 

Här om dagen sa jag till min man att jag var trött på att känna mig så annorlunda.

Hans svar du kommer alltid vara en outsider och det är därför jag älskar dig.

Fotograf Katja Elmén  mer info på www.zinq.se eller vill ni boka en fotografering maila mig


Kommentarer
Postat av: Annina

Själv har jag problemet att mina öron sitter snett (eller rättare sagt på olika höjd), därför måste glasögonbågarna också vara sneda annars blir glasögonen sneda i ansiktet på mig.

Stackars prozac-lookaliken, ni måste ju ge tillbaka henne!

2009-09-02 @ 12:09:54
URL: http://blog.annatherese.eu
Postat av: Georgios

Hallå Anna panna - det är ju en hund på bilden och inte speciellt lik Prozac heller, hur satt glasögonen egentligen?



Ingen panik, Prozac 2 alias Skruttan är i tryggt förvar hos sin matte.

2009-09-02 @ 13:08:10
Postat av: Nathalie.

Åh vilken sötis!

2009-10-04 @ 11:15:47
URL: http://hakunamatata.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0