Har våran 17 åriga kärlek börjat svalna ? idag fick jag höra att jag har kastat ut mina kläder från garderoben förr hette det Katja din garderob har spytt igen.

 

Sen när jag önskade vin till morgondagens middag fick jag ett kaxigt svar om att han kanske kände för att köpa ett grekiskt vin.

Så nu undrar jag om våran kärlek svalna eller om Georgios bara hamnat i trotts åldern.

 

Jag har även fått höra att det är jag som har dålig humor när min kära man dragit sina torra humor skämt vilket han glatt skratta högt åt själv…

 

Jag känner att denna förändrig förvirrar mig. Jag är van med att han slår näven i bordet och säger att nu får det vara nog. Nu är han som en trotsig pojkspoling som jag vill jaga fatt och bråtta ner han och kikla tills han säger att han ger sig,

 

Jag känner genast att jag talar emot mig själv eller rättare sagt kommit fram till svaret på första frågans Nej våran kärlek har inte börjat svalna den har bara tagit en annan form.. Sin höstform då är mitt Lejon lite retliga av sig.

Fotograf Katja Elmén  mer info på www.zinq.se eller vill ni boka en fotografering maila mig


Kommentarer
Postat av: Jennie

kan vara bra att kärleken får en annan form :)

2009-09-06 @ 21:35:47
URL: http://hallon8.blogg.se/
Postat av: Elva

Sv:



hahaha! Du så kände jag när jag såg bilderna på BTS med Henrietta. Vill du att jag ska ta bort bilderna så är det bara att säga till!



Tack för idag. Det va grymt skoj!

2009-09-06 @ 22:44:24
URL: http://elvamakeup.blogg.se/
Postat av: tessansessan

Bilderna katja, Bilderna... ? :D:D:D längtar galet

2009-09-08 @ 15:28:14
URL: http://theresemansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0