Men jag undrar om faller in i det faket eller om jag kan undkomma den sorteringen.

Vem vet kanske mina andra galna/bipolära åkommor automatisk placera mig i under en annan benämning. Jag erkänner att jag heller tillhör pärlplatte generationen än att klassas som Emla salvans generation. När jag tänker efter så tror jag mig veta att Emla generationen är 80-tallisterna och vi 70-tallister är mer den flummiga pärlplatte typerna. När jag säger att jag tror mig veta så menar jag att jag bestämmer mig för att så är fallet. Så jag tänker även i framtiden be om Emla salva när de ska sticka massa nålar i mig.

 

Nytt för dagen

Jag har just sett Stjärnorna på slottet. Har inte sett detta program tidigare. Super mysigt program. Idag avverkade jag två avsnitt på www.svtplay.se och jag blev djupt berörd av Björn Ranelid. Samtidigt som jag blev så förbannad på hur folk blir behandlade av media. Att  folk och fä kan gå så långt med mobbning i media att en människa / författare tappar sin livsgnista och blir självmordsbenägen pgd av att pissmyror sitter och spyr galla och över hans yttre samt baktalar honom. Var går gränsen?  Hur mycket ska man tåla om man står i rampljuset?

 

 

Övrigt
Sakta sakta långsamt älskling simmar jag mot ytan. Trots vinterlandskapet börjar jag sakta tina upp.
Fotograf Katja Elmén  mer info på www.zinq.se eller vill ni boka en fotografering maila mig

Kommentarer
Postat av: Therese

Kolla din mail omgående ! :D

2010-01-03 @ 21:19:32
URL: http://theresemansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0