Inte för att jag råkar befinna mig i min hemstad men alla luleåbors facebooks status står det + 23 med alla Lule bor menar jag givetvis min släkt.
Jag har personligen kastat in handduken och begett mig inomhus. Solen har en förmåga att bränna mig och sen jag inte tål vanliga solskyddskrämer och zinkpasta är förbjudet i alla solskyddsmedel nu för tiden så har jag ingen kräm min hud tål.. Speciellt med tanke på att det av någon konstig anledning finns nickel i varje jäkla solskyddkrämer jag hittat som säljs här i Sverige. Nickel allergi och nickel i solskyddskrämer Jag får stora fina röda bölder av dessa hemska krämer som går in i huden...

Kommentarer
Postat av: Jenny

SV; okej, vad bra. Tog lite illa upp, trodde du menade mig, sorry :)

2010-05-15 @ 18:37:13
URL: http://jjeennyys.blogg.se/
Postat av: Annina

Vad bra att du bloggar igen! :-)

2010-05-17 @ 12:51:27
URL: http://blog.annatherese.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0