Miljöombyte är säkerligen bra för själen… Min fredag bestod av heldag på stranden. Efter en timmes helkropps massage blev det ett snabbt ombyte till kvälls outfiten… Sen till city och köpte mig ett par Gianmarco Lorenzi

Ett måste i min nya sko samling. http://www.gianmarcolorenzishop.com/scheda.php?68

Mina är dock sjukt mycket snyggare och Silver klack och läder.

 

Hög av lycka vandrade jag ner till mitt favorit torg . Där låste sig mina fötter sig fast i marken… En man med panflöjt trollband mig och jag fick andstänga mig för att inte dansa vilt över hela torget… Mitt ansikte rykte mina knän skakade…Tack och lov kom några droppar regn så jag insåg vad klockan var och jag fick kasta mig in i en Taxi för att inte vara för sen till middags daten med Spiros och Despina. Väl framme vid Akropolis nya museum så tog vi oss tillbacka till Plaka.. till en helt underbar liten restaurang med live musik..

Hela stället sjöng med och en herre närmare 90 år gick upp och sjöng två låtar… Sen dansade han innan han gick… promenaden hem insåg jag att Despina var en stor fönster shoppare.. jag tror hon stannade vid varje fönster. Hon är helt underbar en liten sko kvinna med J.

 

Väl hemma på mitt hotell tog jag min resas dummaste beslut. Jag packar imorgon…Vilket slutade med en natt med en vaken Katja som funderande hur jag skulle kunna få plats med allt i min väska.. Yrvaken och super trött lyckades jag efter 2 försök få igen min väska.

Säkerhets kontrollen gör mig fortfarande konfunderad.. Kontrollanten bad mig öppna min kamera—jJag sa men då släpper jag in massa damm och skit. Hon sa de var ok… Open It-

När jag väl öppnat kameran tog hon tag i kamra huset så hon satte in ett finger på spegel. Jag sa förtvivlat vad gör du du förstör ju kameran.. Vad då hon svarade det är okey… (nu har jag lösa delar i min kamera och jag måste lämna in den på rengöring,..

Överlycklig för att jag fått en plats vid nödutgången… Efter några minuter i luften insåg jag att min vänstra sida var nerkyld, kall som en isbit.

Hemma i Sverige blev det hem och packa om för att ta nattåget till Luleå för att fira Thelmas 1 års dag..

Miljöbyten är säkert bra men jag har insett att mina miljöbyten mot varmare ställen är betydligt lättare och bättre för min själ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0