Fotograf Katja Elmén  Make up  Elva

 

 

Mina Ögon

Mina ögon, ser dom allt?
kan dom hitta bakom ett skratt
kan dom skilja mellan varmt och kallt
eller bara dag och natt?
Mina ögon leder mig
om jag tror på vad dom ser
djupt där bakom alla leenden
så kan det finnas något mer
Lycka är inte lätt att förstå
jag kan söka, fast den är min
Får du allt som du pekar på
har den aldrig varit din
Mina ögon ser inte allt
det finns mer än skönhet och glans
mina ögon ser inte allt
som är sant nån annanstans
Du vill ge mig prakt och flärd
men vad vill du ha av mig?
kan jag växa i din vackra värld  
kan jag göra nåt för dig
Dina ögon ser mig nu
kan dom tränga genom min själ
ser dom om mitt hjärta går i tu
och om vår kärlek frös ihjäl?
Lycka är inte lätt att förstå
när du har den, vill du ha mer
Får du allt som du pekar på
är det inte den du ser
Mina ögon ser inte allt
det finns mer än skönhet och glans
mina ögon ser inte allt
som är sant nån annanstans


Text: Py Bäckman


Kommentarer
Postat av: Elva

Å vad fina bilder Katja! Kan man få dem högupplösta tro?

2011-04-16 @ 21:06:58
URL: http://loveelva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0