Fasen hur blev klockan så mycket?

 Jag har sovit halva dagen mitt huvud vaknade med migrän liknade symtom som trotts piller vägrar ge upp.

Var just över till Tina och Håkan. Håkan hade inte tid att babbla med mig han skulle avnjuta en öl i badkaret. Tina sa att söndag kommer det att vara bak dag så det är säkrast att jag håller mig i skälby någon del av dagen om jag vill avnjuta nybakat.

Läste just min systers blogg. Hennes vilda hundar har haft uppdrag terror av Linda i morse.

Själv la jag dubbla kuddar på huvudet för att stänga ute lite av det hemska ljud hundarna gav ifrån sig när de vill ha Lindas uppmärksamhet.

 

Håkan har tydligen lekt jaga pittbull med pinne idag. Han är den riktiga mannen som pratar med hundar NOT när det gäller kamphundar.

Min hund Minta avgudar honom men det kan bero på att han inte har jagat henne med en pinne utan han skämmer bort henne med korv.

Han är också den själv klara ledaren :)

 

Jag tror att Håkans skulle bli en super bra hund ägare men konstigt nog finns det folk som inte vill fylla sitt hus med 4 benta djur.

 

Dagens schema

4ey bilder.

therese bilder 

sen gårdagens bilder. 

och om jag lyckas få tag i min syster Marlene så ska jag kidnappa henne. Rykten går att hon är i Stockholm. 

 

Och jag tänker blogga massor i dag. för det är massa omvandlande av bilder och det tar tid och då har jag tid över Jippi

Fotograf Katja Elmén  mer info på www.zinq.se  eller vill ni boka en fotografering maila mig


Kommentarer
Postat av: Håkan

Bara så alla vet så vad det en korvbit längst ute på min 4 meters pinne,ha ha.Tackar för förtroendet att jag är den naturliga flockledaren här på gården det är bara en katt(ja) som jag inte kan få att gå fot,hon lever sitt eget liv,tänk om du skulle få bo en vecka med mig ett härligt svensson liv,ärtsoppa på torsdag och fläskfile på lördag.På söndager skulle du snöra på dig förklädet och baka bullar.ANTAR DU UTMANINGEN?????????

2008-10-17 @ 17:33:12
Postat av: katja

men när i veckan får jag då springa på noppes? och måste jag äta kött?

2008-10-17 @ 20:49:43
URL: http://katjastrofia.blogg.se/
Postat av: Annelie

2008-10-17 @ 21:45:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0