JAG ÄR FOX...

 

Har just avlutat en mysig hemma kväll alla tre killarna hundarna och katterna i våran 3,6 meter soffa.

 

Filmen vi såg var Wanted.

Jag vet inte om det är min fixering vid Angelina Jolie som gör att jag tycker det är en super bra action film.

Eller kanske det är min stora dröm att vara en en kvinnlig action hjälte.

 

Skön music och snygg koreografi, bra skådespelare och rå humor en perfekt Action i min smak. 

 

 

Fotograf Katja Elmén  mer info på www.zinq.se  eller vill ni boka en fotografering maila mig


Kommentarer
Postat av: Georgios

Du får vara min Angelina anytime hjärtat

2008-09-20 @ 13:39:15
Postat av: R

honey pie, where did her belly button go?

2008-09-22 @ 23:24:00
Postat av: katja

den är under korsetten

2008-09-23 @ 00:10:12
URL: http://katjastrofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0