Då är det dags igen. Dagens bästa är Annas Italienska bidrag. Tyvärr kan jag inte visa den här av den enkla anledningen att jag vill ha det för mig själv. Anna är min bara min.

 

 Jag vet  att det finns andra typer som tror sig ha Anna som bästis men hon är min BÄSTIS i första hand sen kommer ni andra.

 

Tänk om jag hade haft kvar videobandet med Anna dansar utan för min dörr. Då hade jag kunnat göra den digital och sätta upp det mästerverket på denna sida.

 

Nu ska jag slita vidare har en fotografering kl 17 så jag tänkte hinna få undan lite som ligger och väntar på min uppmärksamhet.

 

Och ni som undrar hur mycket tid denna blogg tar från mig ska jag meddela er att jag skriver som en kratta men jävligt fort. Och som jag sagt tidigare min tankar hinner inte ens med.

SÅ PAPPA Denna blogg tar ingen tid från mig.

Fasen om jag hade kunnat stava och svenska så hade jag kunnat satsa på att bli sekreterare.

Tänka sig att idag fick jag höra att min syster inte läser mina inlägg! Hon kollar på bilderna och läser rubriken? Tack och lova att jag har 2 läsare…

Fotograf Katja Elmén  mer info på www.zinq.se  eller vill ni boka en fotografering maila mig

 

 

Svingeling and i will be back.

 


Kommentarer
Postat av: Georgios

Dina bilder, dina bilder... Sjukt bra för att inte tala om texterna Haha jag skrattar konstant

2008-09-30 @ 16:26:01
URL: http://katjastrofia.blogg.se/
Postat av: Annelie

Klart jag läser ALLT du skriver...



Hoppas du haft en kanondag idag.. !!!

2008-09-30 @ 20:11:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0