Om jag hade varit fotografen hade jag sagt som jag alltid säger SLÄPPLÄPPEN.

Idag fick man köa in på Titanic.
Jag var så fasinerad av att man fick låna en liten grej som berättade om hela utställningen... Snacka om att jag är helt bortkommen. Georgios och Leon tyckte nog att jag var skit jobbig när jag gick omkring och hade koll på att våra spelar gick samma spå samtidigt.. Vet inte hur många gånger jag tvingade dem synka med mig.

Jag känd mig lite väl gråtmild när jag fick hålla tillbaka mina tårar vid varje människa livsöden som de berättade om.
Det var så skönt att få komme ut en sväng bland folk innan jag kastade mig framför datorn och jobba igen.

Kommentarer
Postat av: Sussie

Du är den snyggaste mostern jag har sett!

2009-10-18 @ 22:13:40
Postat av: Therese

superfin bild på dig katja ! haha jag känner igen det där med "släpp läppen" ;)

2009-10-18 @ 23:09:21
URL: http://theresemansson.blogg.se/
Postat av: Georgios

SNYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYGGAST!!!

2009-10-19 @ 16:52:04
Postat av: Annina

Hej darling, är du moster på heltid nu och har inte tid att blogga längre? Jag sitter och jobbar idag är uppkopplad på skype, om du har lust att slå en pling. Plingeling! Kram!

2009-10-28 @ 09:21:13
URL: http://blog.annatherese.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0