Nytt för dagen

Idag känns det som om jag tog 10 steg bakåt min hjärna vägrar fungera.

Många som läser detta tänker nog att det inte var en nyhet att min hjärna är död.

Installerade voddler här om dagen på min dator och min kära dator har krånglat sedan dess och nu kan jag inte ens ta bort programet.. jäkla skit  beta version.

Jag ska skalla kudden och imorgon önskar jag mig en blå himmel och en skogspromenad.

Fotograf Katja Elmén  mer info på www.zinq.se eller vill ni boka en fotografering maila mig

 

 


Kommentarer
Postat av: Ebba

Hejsan! Jag heter Ebba och såg denna blogg på nätet (: Tar ni emot prao för dom som går i 8:an? Jag ska praoa vecka 11 och jag älskar att fotografera så jag skulle bli väldigt glad om jag fick praoa hos er och lära mig mer om fotografering. Coola bilder ni hade på er hemsida! :)

Du kan svara mig på min blogg; Ssverke.blogg.se!

Tack.

2010-01-06 @ 16:19:54
URL: http://ssverke.blogg.se/
Postat av: therese

superfin bild !!

2010-01-13 @ 23:45:01
URL: http://theresemansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0