SLUTA TJATA… ( tankarna på ett liv i ett varmare klimat…)

Som om min hjärna först nu förstått mig på vad Anna valt för liv…

Med två tonåringar på hemmaplan och 2 katter och 2 hundar gör inte livet enklare. Trotts detta kommer jag och min man se oss om efter en liten lägenhet i Aten.

Ett andra hem… JA ja bli inte nervösa nu och tro att jag ska kasta in handduken och fly landet. Inte mer än någon helg då och då, Som fotograf kan jag även ta jobb i Aten.

 

Nästa resa till Grekland blir vecka Nio och då till ett snötäckt Kalavryta… Kanske man skulle kunna packa ner Anna och Marco…

 

Nog om Grekland! Dagens dilemma är nu vilka skor jag skall hava på mig ikväll?

Ska möta upp Jessica och hennes nya man på några glas på Noppes. Detta betyder att jag kommer mestadels sitta ner så mina mördarklackar är ej uteslutna.

 

 

Skrev jag nog om grekland? Jag måste ha skojat.

Här kommer 2 Athen by night.,.

Fotograf Katja Elmén  mer info på www.zinq.se eller vill ni boka en fotografering maila mig


Kommentarer
Postat av: ulle

førstår deg, bare de å ha en muligheten å, komme seg vekk, miljøbytte, få ny inspirasjon. Jag førstår nå at det er det jeg trenger, en leilighet i f.eks berlin, paris,, for det hender ofte at jag funderer over meningen med livet,fremforallt når jag opplever tristhet, kjedsomhet, fortvilelse over at livet er preget av mye rutiner. JAG HATER RUTINER!

2010-10-24 @ 21:02:10
Postat av: ulle

førstår deg, bare de å ha en muligheten å, komme seg vekk, miljøbytte, få ny inspirasjon. Jag førstår nå at det er det jeg trenger, en leilighet i f.eks berlin, paris,, for det hender ofte at jag funderer over meningen med livet,fremforallt når jag opplever tristhet, kjedsomhet, fortvilelse over at livet er preget av mye rutiner. JAG HATER RUTINER!

2010-10-24 @ 21:02:39
Postat av: ulle

Ja, visst hadde det vært vidunderlig å ha et eget litet krypinn,et annet sted, en annen plass i et annet land. Ny insprasjon som får en til å se ting i et større perspektiv....Jag lurer ofte på vad som er meningen med livet, opplever tristhet, kjedsomhet, en tomhet, og stor fortvilelese over at livet ikke har mer å by på enn rutiner....hjelp!!rutiner er sikkert fint å ha, når men opplever mye kaos inni seg, men det kan også drepe all form for kreativitet...

2010-10-24 @ 21:14:19
Postat av: ulle

2010-10-24 @ 21:17:34
Postat av: ulle

Jeg får det aldrig til ....blir skit irritert, har nå skrevet 2.st innlegg til deg, og nå er de forsvunnet.

2010-10-24 @ 21:24:33
URL: http://katjastrofia.blogg.se/
Postat av: Annina

Äntligen är du tillbaka! Vilka fina bilder! Underbara du!

Jag sitter och jobbar, två jobbveckor framför mig... ska försöka ha på skype lite då och då, om du vill får du gärna slå en pling!

Kram!

2010-10-25 @ 09:47:07
URL: http://blog.annatherese.eu
Postat av: Ann

Hejsan

hittade in på din blogg. Och vill bara säga vilka helt otroligt fina bilder du har! :)



Ha det bra!



mvh // Ann

2010-12-02 @ 14:27:23
URL: http://annsfoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0